Sunday is not sunny yet!

I fredags var vi ju på bio...
O alla ville inte se samma film, så Cassandra och jag gick på " Ricki and flash ",  Meryl Streeps nya som släpptes då!
Fredrik och Jesper gick på M I. 

Igår var vi och spelade den årliga golfturneringen på Camelot. Jag vann!!!!!
😀👍😎🌞

Smidig som en 40fots container, i high heels så klart! 
Ganska varmt att spela minigolf när det är 30+.

För er som inte har Facebook... 
Den här grannen hade vi ett par dagar, hans husvagn var så stor så campingägarn' fick såga av lite grenar på grapefruktträdet! 😱

Dagens bilbild ; Peos gula!

CB och jag har tagit morgonpromenaden,och väntar på att solen ska bränna bort molnen. 
Då blir det en pooldag medan grabbarna är på Pomona swap meet! 
Ikväll ska vi packa för att flyga till Seattle! 😃 

Kramar
Lena. 
💜 
( kan ju bara blogga när jag kommer åt lite wifi, därför blir det inte kontinuerligt.. 😉) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0