Söndag 16/8 kl 9.30

Ja, tyvärr så är ju internet här på campingen ganska dåligt. Men jag bloggar så fort jag kan... 

Igår fick jag bocka av ytterligare en sak på min "bucket list". 

Vi åkte till beachen. För här på campingen stod termometern på

Äntligen, efter 9 gånger som jag har varit här,  så har jag fått bada i Pacific Ocean. 
Det har jämt varit så förbenat kallt...
Men igår måste det ha varit mer än 24 grader, för annars hade jag inte badat!





Mina (våra) vackra barn!



Det hade gått ut en varning om att det fanns stingrays i vattnet,  men beachen var ändå smockfull!  😃 

Nä nu måste vi hem till campingen igen.
CB och jag har tagit morgonpromenaden o nu ska vi ta på oss cocktailklänningen för vi ska åka på champagnebrunch på Orange Hill. 


Kramar 
Lena 
💜. 

Kommentarer
Postat av: Pearson

Härliga bilder, vackra barnbarn,många kramar till er alla.

2015-08-17 @ 11:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0